Zlín Film Festival a jeho eventové aktivity

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zlín Film Festival a jeho eventové aktivity

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Hasalová, Barbora
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:19Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:19Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30455
dc.description.abstract ABSTRAKT Cílem bakalářské práce je analýza eventu Enapo den, který je organizován v rámci Zlín Film Festivalu. Teoretická část práce je tvořena definicemi základních pojmů event marketingu a jeho zařazením do komunikačního mixu. Dále je zde zmíněna typologie eventů a specifika jejich organizace v oblasti kultury. V praktické části je vybraný event analyzován a postaven do konfrontace s odbornou literaturou a v ní uvedenými zásadami pro úspěšný event marketing. Výzkumné šetření je věnováno preferencím cílové skupiny pro náplň eventu určeného dětem. Výstupem práce je doporučení pro náplň programu druhého roční-ku Enapo dne.
dc.format 73 s. (90 849 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject integrovaný event marketing cs
dc.subject Zlín Film Festival cs
dc.subject doprovodný program cs
dc.subject Enapo cs
dc.subject Enapo den cs
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject integrated event marketing en
dc.subject Zlin Film Festival en
dc.subject accom-panying programme en
dc.subject Enapo en
dc.subject Enapo Day en
dc.title Zlín Film Festival a jeho eventové aktivity
dc.title.alternative Zlín Film Festival and its Event Activities
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2014-05-23
dc.description.abstract-translated The subject of this dissertation is the analysis of the event called Enapo which takes place during the Zlin Film Festival. The theoretical part consists of definitions of the basic concepts of marketing events and how they fit into the communication mix. In addition, the typology of these events and the specifics of their organisation in the cultural sphere are discussed. The practical part analy-ses the chosen event and compares it with the principles for successful event marketing as presented in professional literature on marketing. The research focuses on the preferred target group, children, which the event aims to attract. The conclusion recommeds what the programme for the second Enapo Day should be.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 36876
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
hasalová_2014_dp.pdf 2.544Mb PDF View/Open
hasalová_2014_vp.doc 197.5Kb Microsoft Word View/Open
hasalová_2014_op.doc 134.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account