Marketingové komunikace kulturního prostoru Stará aréna

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace kulturního prostoru Stará aréna

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace kulturního prostoru Stará aréna
Autor: Lešková, Denisa
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovými komunikacemi v rámci prostředí kulturních organizací. Jejím hlavním cílem je na základě primárního šetření a analýz formulovat návrhy a doporučení pro sestavení marketingových aktivit do kulturní organizace Stará aréna, jež současně poskytuje služby z oblasti pohostinství. V teoretické části práce je charakterizován marketing v sektoru služeb, který přechází v marketing kulturních organizací. Výrazný prostor je věnován rozboru a kategorizaci marketingových komunikací v kulturních organizacích. Praktická část se věnuje profilaci cílových skupin, analýze rentability a analýze konkurence s ohledem na on-line komunikaci, jejichž výsledky autorka vyvádí v SWOT analýzu. Na základě těchto výstupů následují doporučení pro sestavení vhodných marketingových aktivit Staré arény.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30469
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 36890


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lešková_2014_dp.pdf 2.981Mb PDF Zobrazit/otevřít
lešková_2014_vp.doc 154Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lešková_2014_op.doc 157Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet