Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Efektivní online komunikace českých knihkupectví s generací Y
Autor: Murinová, Dita
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o efektivitě nástrojů online komunikace českých knihku-pectví při komunikaci s generací Y. Práce má za úkol zjistit, zda generace Y čte knihy, zda si je kupuje a pokud ano, tak jakým způsobem a čím se při nákupu nechává ovlivňovat. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části práce je definována po-třebná terminologie týkající se generací, online komunikace a knižního trhu. Praktická část obsahuje orientační analýzu, která popisuje stávající využívání online komunikačních ná-strojů českých knihkupectví. Dále také vyhodnocuje výsledky kvalitativního a kvantitativ-ního výzkumu, ze kterých dává doporučení pro efektivní online komunikaci s generací Y.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30476
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36897


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
murinová_2014_dp.pdf 2.189Mb PDF Zobrazit/otevřít
murinová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
murinová_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet