Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y

Show full item record

No preview available
Title: Internetový marketing v hudebním vydavatelství a jeho vliv na Generaci Y
Author: Janků, Radek
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační aktivity hudebního vydavatelství Ty Nikdy Records s bližším zaměřením na propagaci internetovou a na vliv, který má digitální komunikace na současnou generaci mladých lidí Generaci Y. V teoretické části se práce zabývá definicí hudebního vydavatelství, vytyčením marketingového a komunikačního mixu a popisu možností propagace vydavatelství pomocí online médií. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány právě na vydavatelství Ty Nikdy Records. Jsou zhodnoceny všeobecné marketingové aktivity s důrazen na popis a rozbor online propagace. Projektová část se následně věnuje návrhu pro zlepšení komunikace vydavatelství v digitálním prostředí s ohledem na vytyčenou cílovou skupinu Generace Y.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30507
Date: 2014-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 36976


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janků_2014_dp.pdf 2.675Mb PDF View/Open
janků_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word View/Open
janků_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account