Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza komunikační strategie Ostravského informačního servisu, s.r.o.
Author: Tomšů, Marek
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru služeb. Definuje mix služeb, specifika, marketingové nástroje služeb a možnost využití v činnosti organizací neziskového charakteru - informačních centrech měst a obcí. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu - Ostravského informačního servisu, s.r.o. Monitoruje využití nástrojů marketingových komunikací pro efektivní činnost firmy, jejímž hlavním úkolem je poskytování bezplatných služeb a informací návštěvníkům města Ostravy. Sleduje, jak dalece tato činnost přispívá k propagaci třetího největšího města České republiky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3051
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 11.05.2009
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tomšů_2007_bp.pdf 1.603Mb PDF View/Open
tomšů_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
tomšů_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account