Podnikatelský záměr nové prodejny

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Podnikatelský záměr nové prodejny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Podnikatelský záměr nové prodejny
Autor: Mikešová, Barbora
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se bude zabývat konstrukcí podnikatelského záměru nové prodejny, přičemž bude zaměřena zejména na tvorbu jejího marketingového mixu. Činnost prodejny bude spočívat v prodeji čerstvých zeleninových a ovocných šťáv a čerstvých ořechových nápojů vyrobených z prvotních a čerstvých surovin, které nejsou nijak chemicky, ani tepelně upravovány. Teoretická část bude objasňovat pojmy týkající se dané problematiky. V praktické části bude nejprve provedena analýza sekundárních zdrojů, ze které bude vycházet Porterova analýza pěti sil a SWOT analýza rozšířená o kauzální přístup. Součástí praktické části bude také pretest ořechových nápojů ve formě polostrukturovaného rozhovoru. Projektová část bude vycházet z částí předchozích a její cíl bude spočívat v konkrétním návrhu podnikatelského záměru nové prodejny se zaměřením na marketingový mix včetně mixu komunikačního, přičemž součástí bude i nastínění rizik projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30519
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: A 36989


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mikešová_2014_dp.pdf 3.195Mb PDF Zobrazit/otevřít
mikešová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mikešová_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet