Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov
Autor: Římská, Lenka
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je představení návrhu komunikační kampaně vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část vychází z odborné literatury a představuje úvod obsahující relevantní informace obecně o marketingu kultury, marketingové komunikaci na trzích kulturních produktů a o nákupním chování v kulturní oblasti. Praktická část se věnuje především analýze současného stavu komunikace vybrané kulturní činnosti Mladé kameře. Na základě zjištěných dat a teoretickém základu je v projektové části práce připraven návrh komunikační kampaně Mladé kamery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30524
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36994


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
římská_2014_dp.pdf 16.19Mb PDF Zobrazit/otevřít
římská_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
římská_2014_op.doc 206Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet