Online komunikace knihkupectví Neoluxor

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Online komunikace knihkupectví Neoluxor

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online komunikace knihkupectví Neoluxor
Autor: Štursová, Karolína
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o marketingových komunikacích a možnostech propagace v internetovém prostředí, zejména na sociálních sítích, a podává informace o současném stavu českého knižního trhu. Zaměřuje se na knihkupectví Neoluxor a jeho online komunikaci v porovnání s hlavními konkurenty s výsledkem zpracovaným do SWOT analýzy, která představuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby firemní online komunikace. Diplomová práce je završena projektem návrhu propagace knižního titulu na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30526
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36998


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štursová_2014_dp.pdf 4.775Mb PDF Zobrazit/otevřít
štursová_2014_vp.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štursová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet