Mediální obraz sociálního podnikání v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Mediální obraz sociálního podnikání v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mediální obraz sociálního podnikání v České republice
Autor: Kropáčová, Kateřina
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá mediálním obrazem sociálního podnikání v České republice. Jejím hlavním cílem je na teoretickém základu posoudit současný stav problematiky prezentovaný veřejnosti i odborníkům prostřednictvím masových médií. Výsledky výzkumu přináší řadu kvantitativních dat, která objektivně reflektují specifika národní ekonomiky i přístup novinářů k vybranému tématu, identifikují možné cesty, jak se v rámci podpory společensky prospěšného podnikání ubírat dále. Doporučení vyplývající z interpretace dat posloužily jako principiální východiska pro tvorbu komunikační strategie, jejímž hlavním záměrem je mediální obraz zlepšit, a tím aktivizovat dlouhodobou změnu ve vnímání podnikání jako nástroje společenské změny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30536
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37021


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kropáčová_2014_dp.pdf 2.733Mb PDF Zobrazit/otevřít
kropáčová_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kropáčová_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet