[NEOBHÁJENO] Město jako značka

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Město jako značka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Ondrová, Veronika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:18:45Z
dc.date.available 2015-03-08T21:18:45Z
dc.date.issued 2014-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30538
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Město jako značka pojednává o stále stoupajícím trendu "city branding" tedy budování značky města. Stejně jako pro obchodní značku znamená její budování a positioning zvýšený zisk peněz, lehčí zapamatovatelnost, kladné asociace a loajální chování při nákupu, tak stejně tyto hodnoty poslouží městu. Ač si to mnozí ne-musejí uvědomit, města mají spoustu konkurence bojují mezi sebou o obyvatele, investory či turisty. Vytvoření jedinečné značky města a její správné umístění v mysli příjemce se městu mnohonásobně vrátí.
dc.format 82 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject brand cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject branding cs
dc.subject město cs
dc.subject city branding cs
dc.subject poziční strategie cs
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject city branding en
dc.subject positioning en
dc.subject brand promise en
dc.title [NEOBHÁJENO] Město jako značka
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] City Branding
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2014-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis discuss the topic of city branding as it is increasing trend nowadays. Same as for the corporate brand, branding and positioning mean increased profits, easier memorability, positive associations and loyal purchasing behavior. We can apply same values for the city. While many people do not realize, cities also have a lot of competition they are fighting among themselves for residents, investors and tourists. Creating a unique brand and its correct positioning in the mind of recipient will return to the city many times..
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 37023
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2014-04-18
local.subject města cs
local.subject teritoriální marketing cs
local.subject regionální značky cs
local.subject cities and towns en
local.subject regional marketing en
local.subject regional brands en


Files in this item

Files Size Format View
ondrová_2014_dp.pdf 2.804Mb PDF View/Open
ondrová_2014_vp.doc 153.5Kb Microsoft Word View/Open
ondrová_2014_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account