Návrh nových marketingových aktivit implementovaných do stávajícího systému sponzoringu sportovního utkání

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Návrh nových marketingových aktivit implementovaných do stávajícího systému sponzoringu sportovního utkání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh nových marketingových aktivit implementovaných do stávajícího systému sponzoringu sportovního utkání
Autor: Blažková, Pavla
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Hlavním cíle bakalářské práce je popis nových marketingových aktivit, které by mohlo hokejové mužstvo HC PSG Zlín použít během svých zápasů pro zkvalitnění nabídky pro sponzory, oblasti PR i své marketingové pozice. Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. V teoretické části je řešena problematika sportovního marketingu, marketingové komunikace ve sportu, sponzoringu, merchandisingu, sportovní reklamy a také marketingového výzkumu. V praktické části je představeno marketingové oddělení marylandské univerzity. Navazuje detailní vysvětlení marketingových aktivit, které univerzita používá při komunikaci s diváky. Součástí je popis hokejového mužstva PSG, hlavních sponzorů a používaných komunikačních aktivit. V rámci práce je realizován marketingový průzkum mezi sponzory klubu, který vede ke konečnému stanovení nových marketingových a komunikačních aktivit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30581
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37074


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
blažková_2014_dp.pdf 1.022Mb PDF Zobrazit/otevřít
blažková_2014_vp.pdf 654.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
blažková_2014_op.pdf 596.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet