Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Švec, Jiří
dc.contributor.author Křížanová, Kristýna
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:11Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:11Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30622
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce nazvané "Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice" je analýza současného stavu firmy a sestavení marketingového plánu pro firmu, která působí na současném trhu jako autoservis Autocentrum Slušovice. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky z prostudované odborné literatury vztahující se k tématu práce. V druhé části je obsahem marketingového plánu definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení vhodné strategie za účelem jejich dosažení a praktické vyjádření dané strategie týkající se i komunikace se zákazníky a dalších bodů plánu. Tento plán je směřován k postupnému dosažení cílů firmy a také k dosažení spokojenosti jak stávajících, tak nových zákazníků. Firma díky marketingovému plánu dostane nový náhled na situaci a bude mít možnost lépe se prosadit na trhu, vylepšit své postavení na trhu a také dosáhnout svých cílů.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject marketing mix en
dc.subject situational analysis en
dc.subject marketing objectives en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication en
dc.title Marketingový plán firmy Autocentrum Slušovice
dc.title.alternative Marketing Plan for Company Autocentrum Slušovice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2014-06-04
dc.description.abstract-translated The aim of bachelor's thesis named "The marketing plan of the company Car centre Slušovice" is analysis of the current state of the company and building marketing plan for the company which operates in the current market as a car repair Car centre Slušovice. The first section provides the theoretical knowledge acquired from the professional literature related to the topic of work. The second part of the content marketing plan defines the mission and objectives of the company, situational analysis and selecting appropriate strategy to achieve a practical expression of the strategy related to communication with customers and other points of plan. This plan is directed towards the objectives of the company and also to achieve the satisfaction of both existing and new customers. Thanks to the marketing plan, the company will get a new perspective on the situation and will be able to better enforce on the market to improve their market position and achieve their goals.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37122
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
křížanová_2014_dp.pdf 1.985Mb PDF View/Open
křížanová_2014_vp.pdf 613.2Kb PDF View/Open
křížanová_2014_op.pdf 771.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account