Zavedení výrobku na trh - sirupy Essence

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení výrobku na trh - sirupy Essence

Show full item record

No preview available
Title: Zavedení výrobku na trh - sirupy Essence
Author: Martinů, Blanka
Advisor: Příplatová, Jarmila
Abstract: Cílem této bakalářské práce je identifikovat chyby, které nastaly při zavádění výrobků, sirupů Essence, na trh a poté navrhnout takové marketingové prostředky, které by firmě Podravka Lagris a. s. mohly pomoci zvýšit úspěšnost prodeje. Práce je sestavena ze dvou oddílů, a to teoretického a praktického. Teoretická část obsahuje vysvětlení marketingových témat, které se v bakalářské práci objevují, a to především marketingové plánování, také je zde představen profil společnosti Podravka Lagris a.s. Praktická část vychází z části teoretické a věnuje se situačním analýzám a vytvořením dotazníků týkajících se sirupů Essence. V konečné fázi se práce věnuje vyvození závěrů a stanovení určitých doporučení k vytvoření návrhu na lepší propagaci, která by měla podpořit úspěšnost výrobku na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30626
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 37126


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
martinů_2014_dp.pdf 1.699Mb PDF View/Open
martinů_2014_vp.pdf 626.2Kb PDF View/Open
martinů_2014_op.pdf 900.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account