Analýza spokojenosti odběratelů firmy NordSüd Czech, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti odběratelů firmy NordSüd Czech, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Baník, Radek
dc.contributor.author Václavová, Dominika
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:19:17Z
dc.date.available 2015-03-08T21:19:17Z
dc.date.issued 2014-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30642
dc.description.abstract Téma bakalářské práce je analýza odběratelů firmy NordSüd Czech, s. r. o. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části budou podle literatury vysvětleny odborné pojmy. V druhé části bude charakterizována firma a její odběratelé, kde budou přiblíženy základní údaje, předmět činnosti, atd. Dále bude provedeno dotazníkové šetření, kdy tištěná forma dotazníků bude předána do firem, se kterými NordSüd Czech, s. r. o. spolupracuje a na základě výsledků těchto dotazníků budou navrhnuta doporučení na zlepšení problémových faktorů firmy NordSüd Czech, s. r. o.
dc.format 69 s. (89 116 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza odběratelů cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Analysis of Customer en
dc.subject Customer Satisfaction en
dc.subject Questionnaire en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Analýza spokojenosti odběratelů firmy NordSüd Czech, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Customer Satisfaction of Company NordSüd Czech s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2014-06-05
dc.description.abstract-translated The theme of bachelor thesis is Analysis of Customer Satisfaction of Company NordSüd Czech s. r. o. The thesis will be divided into theoretical and practical parts. The professional terms will be explained according to literature in the first part. The company and its subscribers will be characterized in the second part, where it will be approximated primary data, object of business, etc. Then the questionnaires will be done, when the questionnaires in paper form will be given to companies with which NordSüd Czech, s. r. o. cooperates and the recommendation to improving the problematic factors of NordSüd Czech, s. r. o. will be suggested on the base of the results of the questionnaires.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 37147
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2014-04-25


Files in this item

Files Size Format View
václavová_2014_dp.pdf 1.949Mb PDF View/Open
václavová_2014_vp.pdf 774.9Kb PDF View/Open
václavová_2014_op.pdf 718.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account