Komunikační plán internetového e shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán internetového e shopu

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační plán internetového e shopu
Author: Tureček, Lukáš
Advisor: Hradil, Pavel
Abstract: Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracovat vhodný komunikační plán pro nově vznikající internetový e-shop zabývající se prodejem dámských módních doplňků. Samotnému komunikačnímu plánu předcházejí analýzy vnějšího prostředí, z nichž jsou čerpány informace pro vypracování objektivního komunikačního plánu. Samotná práce je rozdělena do dvou části, kdy její úvodní část je věnována teorii a její druhá část je zaměřena na praxi. Teoretická část popisuje a objasňuje jednotlivé analýzy a další marketingové postupy, jež jsou následně aplikovány v praktické části bakalářské práce. Důraz je kladen především na objektivní zpracování PEST analýzy, z níž je následně čerpáno při sestavování SWOT anaalýzy. Data ze SWOT analýzy jsou dále užity k sestavení komunikačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30662
Date: 2014-03-14
Availability: Bez omezení
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 37177


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tureček_2014_dp.pdf 4.131Mb PDF View/Open
tureček_2014_vp.pdf 611.2Kb PDF View/Open
tureček_2014_op.pdf 781.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account