Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Mutinová, Michaela
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:01:58Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3079
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navržení projektu zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o., zabývající se výrobou sanitární techniky. Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky databázového marketingu, který dává firmě možnost efektivního využití informací nashromážděných v centrální databázi k cílenému oslovení zákazníka. Analytická část práce hodnotí podmínky pro zavedení databázového marketingu ve firmě ve čtyřech rovinách - produkt, zákazníci, zaměstnanci a informační systém - a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část práce obsahuje vypracování projektu zavedení databázového marketingu ve firmě, vyčíslení nákladů na projekt a identifikuje rizika, která mohou projekt ohrozit. cs
dc.format 96 s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1555360 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
dc.subject databázový marketing cs
dc.subject data cs
dc.subject informace cs
dc.subject databáze cs
dc.subject datový sklad cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject database marketing en
dc.subject data en
dc.subject information en
dc.subject database en
dc.subject data warehouse en
dc.subject customer segmentation en
dc.title Projekt zavádění databázového marketingu ve firmě Alca plast, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of database marketing implementation in Alca plast Ltd. Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Čech, Jaroslav
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.date.vskp-available 2037-05-04
dc.description.abstract-translated This master thesis aims to design a database marketing implementation project in Alca plast Ltd. Company, which specialises in the manufacture sanitary techniques. The first part of the thesis analyses available literary sources on the given subject. It describes database marketing as a technique that allows you to use all the information available within a company database to address the right customer with the right product at the right time. Then, the thesis evaluates the conditions influencing the implementation of database marketing at four levels - the product, customers, employees and the information system - and identifies the opportunities that arise. Finally, the thesis sets out the project, accounting of costs on the project and identifying the risk, which threaten it. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5941
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
mutinová_2007_dp.pdfBlocked 1.483Mb PDF View/Open
mutinová_2007_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
mutinová_2007_op.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account