Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Grünerová, Petra
dc.date.accessioned 2015-03-08T21:20:24Z
dc.date.available 2015-03-08T21:20:24Z
dc.date.issued 2014-02-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/30820
dc.description.abstract Diplomová práce má za cíl vytvoření projektu marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci. Teoretická část je zaměřena na stručný popis zdravotnictví a jeho historie, charakteristiku marketingu se zaměřením na strategický marketing, deskripci marketingu ve zdravotnictví a marketingového řízení nemocnic. Praktická část se zabývá představením a analýzou marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci. Provedená marketingová situační analýza je podkladem pro vypracování projektu, jež je zaměřen na zavedení marketingového oddělení a především realizaci marketingových aktivit v rámci komunikace nemocnice s externí a interní veřejností, které si kladou za cíl zvýšení vojenské i civilní klientely a změnu image v povědomí civilní veřejnosti. Projektová část bude podrobena nákladové, časové a rizikové analýze, aby bylo možné zjistit, zda jsou navržené postupy realizovatelné.
dc.format 124 s. (182 239 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové řízení nemocnic cs
dc.subject marketing ve zdravotnictví cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Marketing management of hospitals en
dc.subject healthcare marketing en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing communication en
dc.title Projekt marketingového řízení Vojenské nemocnice v Olomouci
dc.title.alternative The Marketing Management Project of Military Hospital in Olomouc
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Slaný, Jaroslav
dc.date.accepted 2014-05-19
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create a marketing project on hospital management of Military Hospital situated in Olomouc. The introductory part of this thesis concerns with health care in general and his history, with marketing strategies, its characteristic and im-portance for succesfull management of hospital facilities. The Practical part deals with presetation and analysis of the marketing management of Military Hospital in Olomouc. The conducted situational analysis is the basis for development of a project which is ai-med at introducing a marketing department and paricularly implementation of marketing activities within the hospital and its comunication with external and internal public. The goal is to increse the number of military and civilian klints and change the image of this hospital in the minds of the civilian public. The project part will be subjected to time, cost and risc analysis in order to determine if the designed procedures are feasible.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 29746
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2014-05-02


Files in this item

Files Size Format View
grünerová_2014_dp.pdf 3.330Mb PDF View/Open
grünerová_2014_vp.doc 131Kb Microsoft Word View/Open
grünerová_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account