Návrh marketingového mixu nového výrobku

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingového mixu nového výrobku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingového mixu nového výrobku
Autor: Strakošová, Eva
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato bakalářská práce je věnována problematice zavedení nového produktu na trh, a to konkrétně produktu sprchové hlavice, která je ergonomicky provedena, nasazuje se na ruku a tím umožňuje tok vody z dlaně. Práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti zavedení nového výrobku na trh, marketingového mixu a STP modelu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na konkrétní výrobek - sprchovou hlavici. Požadovaným výstupem práce je vhodné nastavení marketingového mixu a identifikace cílových skupin.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30983
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 40978


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
strakošová_2015_dp.pdf 2.481Mb PDF Zobrazit/otevřít None
strakošová_2015_op.pdf 593.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
strakošová_2015_vp.pdf 627.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet