Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenceschopnosti společnosti Hamé, s.r.o.
Autor: Tomalová, Zuzana
Vedoucí: Hrabal, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti vybraných výrobků společnosti Hamé, s. r. o. na českém trhu. Analyzovanými výrobky jsou tatarské omáčky, majonézy a dressingy o které společnost Hamé rozšířila své výrobkové portfolio. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část se zaměřuje na poznatky z odborné literatury a vysvětluje základní pojmy jako konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční analýza, konkurenční prostředí atd. Druhá část práce představuje společnost Hamé a analyzuje její vnější i vnitřní prostředí. Tato část práce se také věnuje akvizici společnosti Doma, a. s. a představení jejích produktů. Dále identifikuje, analyzuje a srovnává konkurenty společnosti a provádí marketingový výzkum. V závěru jsou doporučeny návrhy na zlepšení současného stavu a zvýšení konkurenceschopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30999
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41004


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tomalová_2015_dp.pdf 3.557Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tomalová_2015_op.pdf 579.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
tomalová_2015_vp.pdf 707.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet