Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s.
Author: Chlupová, Soňa
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Samohýl Motor Zlín a.s. a jejím zacílením na konečného zákazníka. V teoretické části se nejprve zaměřuji na komunikaci obecně, pokračuji vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Poté se v samostatné kapitole věnuji charakteristikám, dle kterých lze segmentovat zákazníky. V analytické části zkoumám zejména dosavadní způ-sob uplatňované komunikační politiky a metodu segmentace zákazníků. Nakonec uvádím výsledky dotazníkového průzkumu, který jsem provedla na potenciálních kupujících spo-lečnosti. Projektová část obsahuje dva návrhy na promo akci, jejichž cílem je představit novou generaci automobilu Škoda Fabia, a doporučenou marketingovou komunikaci. Di-plomovou práci uzavírám podrobením obou návrhů rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3103
Date: 2007-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 5986


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chlupová_2007_dp.pdfBlocked 1.162Mb PDF
chlupová_2007_vp.doc 48Kb Microsoft Word View/Open
chlupová_2007_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account