Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Externí PR aktivity firmy ARBIS a jejich vliv na positioning ve společnosti
Autor: Hrušková, Ludmila
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Práce pojednává o tom, jak by se firma měla prezentovat na veřejnosti, jakým způsobem si má vytvářet vztah důvěry a pozitivního přijetí. Představuje některé formy externí komunikace a firemní kultury, principy společenské odpovědnosti firmy, zaměřuje se na budování pozitivního positioningu v blízkém okolí. Její část poukazuje na krizovou komunikaci i způsob, jak ji zvládat, nebo lépe předcházet jí. Výzkum je orientován na to, jak obyvatelé a pracující z nejbližšího okolí firmu vnímají. Znají principy bezpečnostní, ekologické i charitativní, na kterých firma pracuje? Vědí, jak přispívá k rozvoji regionu? Projektová část představuje návrh komunikační kampaně zaměřené na podporu pozitivního positioningu firmy a uklidnění veřejného mínění v krizové situaci. Zaměřuje na komunikaci CSR firmy a její prospěšnosti pro region.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31059
Datum: 2015-01-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41067


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hrušková_2015_dp.pdf 1.217Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hrušková_2015_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hrušková_2015_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet