A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: A Cosmetics Marketing Case Study: Targeting Teenagers through Social Media
Autor: Haba Carcamo, Michaela
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o vlivu sociálních sítí na dospívající ve spojitosti s kosmetickými výrobky. Také se zaměříme na chování dospívajících při koupi a na úhel pohledu kosmetických guru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31616
Datum: 2014-11-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: C 37941


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
haba carcamo_2015_dp.pdf 20.16Mb PDF Zobrazit/otevřít None
haba carcamo_2015_op.doc 46.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
haba carcamo_2015_vp.doc 45.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet