Fifty Years of Affirmative Action in the United States: An Appraisal

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Fifty Years of Affirmative Action in the United States: An Appraisal

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bell, Gregory Jason
dc.contributor.author Holasová, Kristýna
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:29Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:29Z
dc.date.issued 2014-11-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31672
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje vývoj afirmativní akce od doby jejího založení až po současnost. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení vývoje afirmativní akce, kromě toho také zjistit, zda by tento program měl stále pokračovat či naopak být zrušen. Na základě hlavních evidencí bylo zjištěno, že afirmativní akce je zastaralá a měla by být nahrazena novými předpisy. Zatímco se afirmativní akce v zaměstnání ukázala jako prospěšná s mnoha pozitivními ohlasy, ve vzdělávání tomu bylo naopak. Na základě evidencí bylo zjištěno, že by bylo lepší, kdyby afirmativní akce pro vzdělání byla zrušena, protože spíše ubližuje, než pomáhá.
dc.format 44 s. (72 543 znaků).
dc.format.extent 1185110
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Nejvyšší soud Spojených států amerických cs
dc.subject Lyndon B. Johnson cs
dc.subject afirmativní akce cs
dc.subject zaměstnání cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject menšiny cs
dc.subject ženy cs
dc.subject diskriminace cs
dc.subject rasa cs
dc.subject pohlaví cs
dc.subject the United States Supreme Court en
dc.subject Lyndon B. Johnson en
dc.subject affirmative action en
dc.subject employment en
dc.subject education en
dc.subject minorities en
dc.subject women en
dc.subject discrimination en
dc.subject race en
dc.subject gender en
dc.title Fifty Years of Affirmative Action in the United States: An Appraisal
dc.title.alternative Fifty Years of Affirmative Action in the United States: An Appraisal
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Trušník, Roman
dc.date.accepted 2015-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis describes the development of affirmative action from its establishment to the present day. The main aim is to appraise the development of affirmative action as in employment as well in education, and to determine if the program should be continued or abolished. The evidence suggests that although affirmative action worked well in the past, it is now obsolete and should be replaced by a new regulation. While affirmative action seems to be progressive in employment, in education it is not. For this reason, it would be better to abolish affirmative action in education, which rather harms than helps.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 38081
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-05-05


Files in this item

Files Size Format View Description
holasová_2015_dp.pdf 1.130Mb PDF View/Open None
holasová_2015_op.doc 43.5Kb Unknown View/Open None
holasová_2015_vp.doc 47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account