Současný svět billboardů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Současný svět billboardů

Show full item record

No preview available
Title: Současný svět billboardů
Author: Jaglarzová, Markéta
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá současným světem billboardů. V teoretické části je charakterizován billboard jako reklamní prostředek. Důraz je kladen na rozbor jeho posta-vení v systému marketingových komunikací. Práce uvádí základní informace o typech venkovních médií, historii billboardu, rozměrech, nákladech na výrobu a následný pronájem ploch. Práce se dále zabývá situace-mi, kdy je vhodné nebo naopak nevhodné billboard jako propagační prostředek využít, jaké jsou zásady při návrhu kampaní a jak billboard působí na spotřebitele. Praktická část analy-zuje jednu konkrétní billboardovou kampaň a ukazuje výsledky výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3168
Date: 2007-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jaglarzová_2007_bp.pdf 1.889Mb PDF View/Open
jaglarzová_2007_vp.doc 35Kb Microsoft Word View/Open
jaglarzová_2007_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account