Současný svět billboardů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Současný svět billboardů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Řehulková, Zuzana
dc.date.accessioned 2010-07-14T21:33:48Z
dc.date.available 2010-07-14T21:33:48Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3169
dc.description.abstract Současný svět billboardů je velmi zajímavá, pestrá a neustále se vyvíjející oblast reklamy. Tato bakalářská práce se zabývá venkovní reklamou, zkoumá její metody, formy a prostředky, které používá k propagaci. Důraz je kladen na charakteristiku billboardu, jeho typy, rozměry, výrobu, využití a působení na spotřebitele. Konec teoretické části mapuje metody měření účinnosti a organizace upravující venkovní reklamu. Praktická část analyzuje současnou situaci na poli outdooru, zjišťuje názory veřejnosti na billboardový svět a snaží se nastínit jeho vývoj v budoucnosti. cs
dc.format 75 stran cs
dc.format.extent 1088193 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject billboard cs
dc.subject venkovní reklama cs
dc.subject propagace cs
dc.subject organizace upravující venkovní reklamu cs
dc.subject billboard en
dc.subject outdoor advertisement en
dc.subject promotion en
dc.subject organization concerned with outdoor advertisement en
dc.title Současný svět billboardů cs
dc.title.alternative Todays world of billboards en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.description.abstract-translated Todays world of billboards is an interesting, varied and still developing part of advertisement.My bachelor work is about outdoor advertising. It gives description of the methods, forms and ways that are used for promotion. The emphasis is placed on billboard characteristic, types, dimensions, production, usage and effect on consumer. The end of theoretical part explores the measurement methods of effectiveness and organization concerned with outdoor advertisement. Practical part analyses contemporary situation in outdoor field. It also finds out the public opinions on the world of billboards and tries to forecast its future development. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4829
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
řehulková_2007_bp.pdfBlocked 1.037Mb PDF View/Open
řehulková_2007_vp.doc 39.5Kb Microsoft Word View/Open
řehulková_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account