Využití marketingu v sociálních službách pro seniory

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití marketingu v sociálních službách pro seniory

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krausová, Jana
dc.contributor.author Faistlová, Petra
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:28:45Z
dc.date.available 2015-07-24T12:28:45Z
dc.date.issued 2015-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31765
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zmapovat využití a podobu marketingu v sociálních službách pro seniory ve vybraném regionu. Dále je cílem práce zjistit, zda rozhoduje podoba zřizovatele o tom, že zařízení poskytující sociální služby využívá v jiném rozsah. Cílem je i zjistit, zda existuje souvislost mezi jednotlivými okruhy marketingu využívaných v zařízeních poskytující sociální služby pro seniory. V teoretické části diplomové práce jsou vymezeny pojmy, které souvisejí s danou problematikou. Mezi tyto pojmy patří sociální služby, kvalita služeb v marketingu, marketingový mix. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkum využití marketingu v sociálních službách pro seniory.
dc.format 71 s. (112 434)
dc.format.extent 2142482
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální služby cs
dc.subject marketing cs
dc.subject senioři cs
dc.subject kvalita v sociálních službách cs
dc.subject Social Services en
dc.subject Marketing en
dc.subject Senior Citizens en
dc.subject Quality of Social Services en
dc.title Využití marketingu v sociálních službách pro seniory
dc.title.alternative The Use of Marketing in Social Services for the Elderly
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kroutilová Nováková, Radana
dc.date.accepted 2015-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to explore the use of a form of marketing in social services for the elderly in the selected region. Another aim is to work to determine whether the appearance of the founder decides that facilities providing social services are used in a range. The goal is to determine whether a relationship exists between headings marketing used in facilities providing social services for the elderly. The theoretical part defines terms related to the topic. These concepts include social services, quality of service in the marketing mix. The practical part is focused on quantitative research into the use of marketing in social services for the elderly.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 38216
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-04-17
local.subject sociální marketing cs
local.subject zařízení sociální péče cs
local.subject social marketing en
local.subject residential care facilities en


Files in this item

Files Size Format View Description
faistlová_2015_dp.pdf 2.043Mb PDF View/Open None
faistlová_2015_op.docx 17.46Kb Unknown View/Open None
faistlová_2015_vp.doc 55.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account