Návrh komunikačních aktivit pro snowboardovou firmu Frople

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Návrh komunikačních aktivit pro snowboardovou firmu Frople

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh komunikačních aktivit pro snowboardovou firmu Frople
Autor: Střelec, Jan
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje specifickému stylu a pojetí komunikace značek skateboardového a snowboardového průmyslu. Praktická část představuje historicko-kulturní kontext boardových sportů včetně specifik cílové skupiny. Životní filozofie a styl spotřebitelů se významným způsobem promítá do marketingových komunikací značek působících v tomto odvětví. Cílem této práce je návrh vhodné komunikační strategie pro českou snowboardovou firmu Frople. Ta vychází především z analýzy konkurenčního prostředí. Řešení pro malou českou firmu představují dva návrhy kampaně z nichž každá vychází z jiných nároků na rozpočet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3180
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěrečné práce a její obhajoby: B 4917


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
střelec_2007_dp.pdf 1.548Mb PDF Zobrazit/otevřít
střelec_2007_vp.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
střelec_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet