Event marketing

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Event marketing

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing
Author: Pavlíková, Andrea
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem této diplomové práce je projít event marketingem od A do Z a představit tuto velmi atraktivní část komunikačního mixu firem. Ukázat jak funguje, co vše obsahuje a jak se dá tato "emocionální zbraň marketérů" využí-vat. První část práce se zabývá teoretickými pohledy na event marketing, jeho součástmi, jeho definicemi, rozdělením zdrojů, výzkumem a také rostoucím významem eventů. V další částí se práce k event marketingu staví z praktičtějšího hlediska, analyzuje jeho využití ve společnosti Telefónica O2, seznamuje s event marketingem v praxi. Práce také obsahuje dotazníkový průzkum, který byl učiněn mezi zaměstnanci TO2 s cílem zjistit chápání a dopady využívání eventů ve společnosti Telefónica O2. Cílem práce je, aby sloužila nejen jako představení event marketingu jako pojmu, ale aby z ní bylo známo, co event marketing znamená, jak se používá, jak s ním dobře a účinně pracovat a také nastínit, o jak důležitý a zároveň náročný nástroj marketingového mixu se jedná.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3186
Date: 2007-04-18
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.04.2037
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4964


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
pavlíková_2007_dp.pdfBlocked 3.700Mb PDF View/Open
pavlíková_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
pavlíková_2007_op.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account