Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikační strategie značky Turbotiger
Autor: Skuplík, Michal
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Hlavním tématem této bakalářská práce je marketingová komunikační strategie mezinárodní dopravní společnosti Turbotiger. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci podniku a na základě dalších poznatků přijít s návrhy na její inovaci. Teoretická část je věnována problematice týkající se tématu a tvoří tak základ pro další postup. Praktická část se zaměřuje na popis společnosti a na její současnou marketingovou komunikační strategii. V další části je dle firemní aktivity vytvořena SWOT analýza, následována dotazníkovým šetřením. Tyto informace pak tvoří základ k závěrečnému návrnu inovací marketingové komunikační strategie společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31888
Datum: 2014-11-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 38376


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
skuplík_2015_dp.pdf 1.746Mb PDF Zobrazit/otevřít None
skuplík_2015_op.doc 46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
skuplík_2015_vp.doc 49Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet