Školní neúspěch dětí v mladším školním věku a postoj učitele ke školnímu neúspěchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Školní neúspěch dětí v mladším školním věku a postoj učitele ke školnímu neúspěchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Tihelková, Adéla
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:29:23Z
dc.date.available 2015-07-24T12:29:23Z
dc.date.issued 2015-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31940
dc.description.abstract Hlavním tématem diplomové práce je problematika školního neúspěchu a postoj ke školnímu neúspěchu. Práce se zabývá souvisejícími pojmy, jako jsou školní úspěch, příčiny neúspěchu a reakce na neúspěch. Teoretická část práce blíže specifikuje osobnost žáka a osobnost učitele. Zabývá se také zdroji a vznikem postoje učitele k žákovi, vznikem preferenčních postojů učite-le k žákovi, příčinami vzniku těchto postojů, kauzální atribucí a důsledky postojů ke školnímu neúspěchu. Cílem práce je zmapovat postoje učitelů a žáků ke školnímu neúspěchu.
dc.format 87 s., 6 s. příloh
dc.format.extent 873228
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject školní neúspěch cs
dc.subject školní úspěch cs
dc.subject učitel cs
dc.subject žák cs
dc.subject postoj k neúspěchu cs
dc.subject the school failure en
dc.subject the school success en
dc.subject a teacher en
dc.subject a pupil en
dc.subject the attitude to the failure en
dc.title Školní neúspěch dětí v mladším školním věku a postoj učitele ke školnímu neúspěchu
dc.title.alternative School Performance Failure of Lower Elementary School Age Children and Teachers' Attitudes towards School Performance Failure
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2015-05-28
dc.description.abstract-translated The question of the school failure and the attitude to the school failure form the main topic of the thesis. The thesis deals with related notions like a school success, causes of the school failure and responses to the failure. The theoretical part specifies the pupil's and the teacher's personality closer. It also deals with the sources and the origin of teacher's attitude to pupil, the origin of preferential teacher's attitudes to pupil, the causes of origin of the attitudes, the causal attribution and consequences of the attitude to the school failure. A mapping of the teacher's and the pupil's attitude to the school failure is the aim of the thesis.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38445
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-15
local.subject osobnost učitele cs
local.subject učitel a žák cs
local.subject děti mladšího školního věku cs
local.subject teacher personality en
local.subject teacher and learner en
local.subject younger school age children en


Files in this item

Files Size Format View Description
tihelková_2015_dp.pdf 852.7Kb PDF View/Open None
tihelková_2015_op.docx 14.68Kb Unknown View/Open None
tihelková_2015_vp.doc 62.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account