Vztah kmenového vychovatele k dítěti žijícímu v dětském domově
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Trčková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:29:23Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:29:23Z |
|
dc.date.issued |
2015-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31941
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část diplomové práce se v prvním úseku zabývá teoretickými východisky, kdy se zaměřuje na literaturu o tématu, vztah sociální pedagogiky k námi vybranému tématu a základní pojmy. Druhá část se zabývá náhradní péčí o dítě. Definuje formy náhradní péče o dítě, ústavní a ochrannou výchovu a školské zařízení pro výkon ústavní výchovy. Poslední kapitola vymezuje prostředí dětského domova, dítě v ústavní péči, sociálního pedagoga jako vychovatele. Praktická část popisuje samotný výzkum, určuje hlavní výzkumný cíl. |
|
dc.format |
70 s. |
|
dc.format.extent |
1908282 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
náhradní rodinná péče
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagog
|
cs |
dc.subject |
tutor
|
en |
dc.subject |
constitutional education
|
en |
dc.subject |
substitute family care
|
en |
dc.subject |
the social educator
|
en |
dc.title |
Vztah kmenového vychovatele k dítěti žijícímu v dětském domově |
|
dc.title.alternative |
Relationship of Key Care Worker to a Child Living in a Children's Home |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2015-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis in the first section deals with the theoretical background, which focuses on the literature on the topic, the relationship of social pedagogy to us the selected topic and the basic concepts. The second part deals with the substitute care of a child. Defines the replacement child care, institutional and protective education and school facilities for institutional education. The last chapter defines the environment of the children's home, the child in institutional care, social work educator as an educator. The practical part describes the actual research, identifies the main research goal. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
38446
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2015-04-16 |
|
local.subject |
vychovatelé
|
cs |
local.subject |
dětské domovy
|
cs |
local.subject |
educators
|
en |
local.subject |
children’s homes
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam