Příprava romských dětí na zahájení školní docházky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Příprava romských dětí na zahájení školní docházky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Válková, Lucie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:29:24Z
dc.date.available 2015-07-24T12:29:24Z
dc.date.issued 2015-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/31945
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje přípravě romských dětí na zahájení školní docházky. Teoretická část nastiňuje historii příchodu Romů na naše území, popisuje Romy ve společnosti a romskou rodinu tradiční a současnou. Poté charakterizuje dítě v předškolním období v různých oblastech, zabývá se vztahem k předškolnímu vzdělávání a nástupem do školy. Zaobírá se také vzděláváním a vlivem výchovy na vzdělávání Romů. Cílem praktické části je prozkoumat to, jak jsou romské děti připravovány na vstup do školy z pohledu jejich rodičů a učitelů.
dc.format 73
dc.format.extent 1611587
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mateřská škola cs
dc.subject připravenost cs
dc.subject Rom cs
dc.subject romská rodina cs
dc.subject školní docházka cs
dc.subject výchova cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject kindergarten en
dc.subject readiness en
dc.subject Roma en
dc.subject Roma family en
dc.subject school attendance en
dc.subject upbringing en
dc.subject education en
dc.title Příprava romských dětí na zahájení školní docházky
dc.title.alternative Preparation of Roma Children for Initiation of Compulsary School Attendance
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2015-05-29
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is devoted to the Preparation of Roma Children for Initiation of School Attendance. The theoretical part outlines the history of the arrival of Roma people to our territory and then it describes the Roma in society and Roma family traditional and contemporary one. After that the theoretical part characterizes the child in the preschool period in different areas and deals with the relationship to early childhood education and entering the school. It also explores the education and the influence of upbringing the Roma children on their education. The objective of the practical part is to explore how Roma children are prepared for start of the school attendance from the perspective of their parents and teachers.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38450
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
válková_2015_dp.pdf 1.536Mb PDF View/Open None
válková_2015_op.doc 56.5Kb Unknown View/Open None
válková_2015_vp.doc 53Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account