Internetový marketing společnosti H1.cz

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Internetový marketing společnosti H1.cz

Show full item record

No preview available
Title: Internetový marketing společnosti H1.cz
Author: Krutiš, Michal
Advisor: Prachař, Štěpán
Abstract: Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá internetem jako reklamním médiem, penetrací a vnímáním internetové reklamy veřejností. Dále rozebírá internetový marketing a internetová reklama a možnost jejich zapojení mezi ostatní nástroje marketingových komunikací. V praktické části analyzuje konkurenci internetové poradenské společnosti H1.cz s.r.o. a analyzuje samotnou společnost. V návrhové části je zpracován marketingový plán společnosti se zaměřením na internetový marketing. Tato část zahrnuje jak definování cílových skupin, tak nástrojů, kterými je lze efektivně zasáhnout, roční rozpočet a možnosti měření zpětné vazby.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3203
Date: 2007-04-19
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.04.2017
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
krutiš_2007_dp.pdfBlocked 2.287Mb PDF View/Open
krutiš_2007_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
krutiš_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account