Marketingový plán pro Hotel Adamantino, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán pro Hotel Adamantino, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán pro Hotel Adamantino, a.s.
Author: Čižmářová, Veronika
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Pokud se chce firma v dnešní době prosadit na trhu, neobejde se bez plánování budoucnos-ti. Díky kvalitnímu marketingovému plánu může firma zlepšit svoje postavení na trhu, zlepšit komunikaci ve firmě, image firmy, zvýšit prodej služeb. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou zpracovávány teoretické poznatky marketingového plánování, tvorbě marketingového plánu a seznámení se s mar-ketingem hotelových služeb z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza Hotelu Adamantino, a.s., identifikovány marketingové cíle hotelu a navržen způ-sob jejich dosažení, posouzeny náklady a uvedena možná rizika spojená s uvedením plánu do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3223
Date: 2007-08-10
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 6379


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
čižmářová_2007_dp.pdfBlocked 1.380Mb PDF
čižmářová_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
čižmářová_2007_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account