Marketingový plán pro Hotel Adamantino, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán pro Hotel Adamantino, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Čižmářová, Veronika
dc.date.accessioned 2010-07-15T00:52:19Z
dc.date.available 2010-07-15T00:52:19Z
dc.date.issued 2007-08-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3223
dc.description.abstract Pokud se chce firma v dnešní době prosadit na trhu, neobejde se bez plánování budoucnos-ti. Díky kvalitnímu marketingovému plánu může firma zlepšit svoje postavení na trhu, zlepšit komunikaci ve firmě, image firmy, zvýšit prodej služeb. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou zpracovávány teoretické poznatky marketingového plánování, tvorbě marketingového plánu a seznámení se s mar-ketingem hotelových služeb z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena analýza Hotelu Adamantino, a.s., identifikovány marketingové cíle hotelu a navržen způ-sob jejich dosažení, posouzeny náklady a uvedena možná rizika spojená s uvedením plánu do praxe. cs
dc.format 77 cs
dc.format.extent 1447719 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing hotelových služeb cs
dc.subject Marketing Plan en
dc.subject Marketing of Hotel Services en
dc.title Marketingový plán pro Hotel Adamantino, a.s. cs
dc.title.alternative Marketing plan for Hotel Adamantino, Inc. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2007-09-03
dc.description.abstract-translated If any firm wants to make a break-through in the market it cannot manage without planning the future. Thanks to quality marketing plan a firm is able to improve its market position, inner firm communication, firm image and then to increase service selling. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with teoretical knowledge of marketing planning, marketing plan formation and introducing the marketing of hotel services from available literary sources. The practical part describes an analysis of Hotel Adamantino, a.s. It identifies marketing intentions of the hotel, suggests a way of their accomlishing, qualifies total costs and lists probable risks connected with realizing the plan. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6379
dc.date.assigned 2007-07-10
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
čižmářová_2007_dp.pdfBlocked 1.380Mb PDF View/Open
čižmářová_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
čižmářová_2007_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account