Analýza marketingového prostředí firmy MIPL značka Fajn

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí firmy MIPL značka Fajn

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí firmy MIPL značka Fajn
Autor: Juza, Jan
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového prostředí firmy. Pojednává zejména o segmentu spotřebitelů. Analyzuje jejich chování v závislosti na komunikaci společnosti s nimi. V teoretické části se práce věnuje obecnému popisu marketingového prostředí se spojitostí na "zmrzlinářský" trh. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky na samotnou společnost MIPL. Práce poukazuje na řadu souvislostí mezi firmou, její komunikací a spotřebiteli. V závěru nabízí také možná východiska a řešení pro zlepšení působení společnosti na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/323
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2626


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
juza_2006_bp.pdf 1.361Mb PDF Zobrazit/otevřít
juza_2006_vp.doc 71Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
juza_2006_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet