Muzeum jako socializační a vzdělávací činitel

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Muzeum jako socializační a vzdělávací činitel

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzlová, Hana
dc.contributor.author Drápalová, Šárka
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:40:04Z
dc.date.available 2015-07-24T12:40:04Z
dc.date.issued 2014-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/32429
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou muzejní pedagogiky. Cílem je zmapovat zájem o edukaci v muzeích. V teoretické části je popsána historie vzniku muzeí a muzeopedagogiky, sociální a edukační funkce muzea, didaktika podle Jana Amose Komenského a je nastíněn proces socializace. Empirická část práce se zaměřuje na zjištění návštěvnosti a zájmu žáků o muzejní instituce formou kvantitativní metodologie.
dc.format 62 s. (81 596 znaků)
dc.format.extent 1750806
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject muzeopedagogika cs
dc.subject socializace cs
dc.subject didaktika cs
dc.subject historie cs
dc.subject edukace cs
dc.subject pedagogika cs
dc.subject kulturní prostředí cs
dc.subject muzeum cs
dc.subject museum education en
dc.subject socialization en
dc.subject didactics en
dc.subject history en
dc.subject education en
dc.subject pedagogy en
dc.subject culturalenvironment en
dc.subject museum en
dc.title Muzeum jako socializační a vzdělávací činitel
dc.title.alternative Museum as a Socialization and Educational Factor
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2015-06-08
dc.description.abstract-translated Thebachelor thesis dealswiththetopicof museum pedagogics. Thegoalsis to tracetheinterest in education in museums. In thetheorethical part thereisthehistoryoftheoriginsofmuseums and museum education, social and educationalfunctionof museum, didactics by Jan Amos Komenský and theprocessofsocializationdescribed. Theempiric part ofthe thesis tries to identifytheattendance and theinterestofpupils in museum institutions in theformofquantitativemethodology.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 37587
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2015-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
drápalová_2015_dp.pdf 1.669Mb PDF View/Open None
drápalová_2015_op.doc 54Kb Unknown View/Open None
drápalová_2015_vp.doc 56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account