Efektivní komunikace pracovníků České správy sociálního zabezpečení s klienty

DSpace Repository

Language: English čeština 

Efektivní komunikace pracovníků České správy sociálního zabezpečení s klienty

Show simple item record

dc.contributor.advisor Oralová, Renata
dc.contributor.author Leschingerová, Simona
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:40:17Z
dc.date.available 2015-07-24T12:40:17Z
dc.date.issued 2014-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/32496
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou efektivní komunikace pracovníků České správy sociálního zabezpečení s klienty. Zaměřuje se na komunikaci úředníka s klienty. V teoretické části je popsána mezilidská komunikace, sociální komunikace, proces komunikace a situace vyskytující se v praxi. Praktická část zobrazuje rozhovory s respondenty. Cílovou skupinou jsou všichni zaměstnanci pracující ve veřejné správě nebo v sociálních službách.
dc.format 61 s.
dc.format.extent 1310822
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikace cs
dc.subject sociální komunikace cs
dc.subject Česká správa sociálního zabezpečení cs
dc.subject klient cs
dc.subject asertivní chování cs
dc.subject verbální a neverbální komunikace cs
dc.subject rozhovor cs
dc.subject problémový klient cs
dc.subject konflikt cs
dc.subject Communication en
dc.subject social communication en
dc.subject The Czech Social Security Administration en
dc.subject client en
dc.subject assertive behavior en
dc.subject verbal and nonverbal communication en
dc.subject interview en
dc.subject problematic clients en
dc.subject conflict en
dc.title Efektivní komunikace pracovníků České správy sociálního zabezpečení s klienty
dc.title.alternative Effective Communication of Czech Social Security Administration Employees with Clients
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sýkora, František
dc.date.accepted 2015-06-09
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the issue of effective communication workers Czech Social Security Administration with clients. It focuses on the communications officer with clients. The theoretical part is described interpersonal communication, social communication, communication process and the situation occurring in practice. The practical part shows interviews with respondents. The target group includes all employees working in public administration or social services.
dc.description.department Institut mezioborových studií
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 37673
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2015-04-28
local.subject sociální služby cs
local.subject státní správa cs
local.subject sociální komunikace cs
local.subject komunikace s veřejností cs
local.subject social service en
local.subject state administration en
local.subject communication en
local.subject public communication en


Files in this item

Files Size Format View Description
leschingerová_2015_dp.pdf 1.250Mb PDF View/Open None
leschingerová_2015_op.doc 54Kb Unknown View/Open None
leschingerová_2015_vp.docx 19.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account