Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vlčková, Ilona cs
dc.contributor.author Homola, Pavel cs
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:17:10Z
dc.date.issued 2007-05-04 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3271
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce je projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx. Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zlepšit současnou marketingovou komunikaci pobočky v České republice. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace a také marketingový průzkum mezi stávajícími klienty. Na základě výsledků analýzy a průzkumu navrhuji projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet společnost v povědomí stávajících zákazníků, ale také získávání zákazníků nových. V závěru práce podrobuji vypracovaný projekt nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 90 s., 11 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2705678 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 cs
dc.subject kurýrní služba cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject courier service en
dc.subject marketing service en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt marketingové komunikace kurýrní služby FedEx cs
dc.title.alternative Marketing Communication Project of FedEx Courier Service en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Linhart, Petr cs
dc.date.accepted 2007-06-01 cs
dc.date.vskp-available 2037-05-04
dc.description.abstract-translated The theme of this diploma work is a project of marketing communication in Fed Ex courier service which is also supported by cost and risk analysis at the end. The main reason for concentrating on this topic is the need to improve contemporary marketing communication of FedEx subsidiary in the Czech Republic. The prime for this thesis is the analysis of the present state of using some marketing communication skills as well as the marketing re-search within current clients. Taking in mind the analysis results and survey I suggest a marketing communication project where the major aim is to keep the company in awareness of people and to win new customer too. At the end of this work I put this project into cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6509
dc.date.assigned 2007-03-09 cs
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
homola_2007_dp.pdfBlocked 2.580Mb PDF View/Open
homola_2007_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
homola_2007_op.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account