Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2
Author: Biedermannová, Zlata
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Jsme národ voyeurů? Sledujeme rádi příběhy ostatních lidí a nahlížíme jim do soukromí s až zvířecí zvědavostí? Dalo by se říci, že ano. Zatím největší reality show u nás VyVolení 1 sledovaly denně téměř dva miliony lidí a VyVolené 2 si každý večer zapnul v průměru milion z nás. Kdo vlastně jsou ti, kteří tuto reality show sledovali? Jak jsou staří? Kde žijí? S kým a kam chodí nakupovat? Tato práce bude identifikovat cílové skupiny, které sledovaly reality show VyVolení 1 a VyVolení 2. Zaměří se na sledovanost, charakteristiku reality show a také na marketingové komunikace obou projektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3287
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4847


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
biedermannová_2007_bp.pdfBlocked 687.6Kb PDF
biedermannová_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
biedermannová_2007_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account