Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Biedermannová, Zlata
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:22:48Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:14Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3287
dc.description.abstract Jsme národ voyeurů? Sledujeme rádi příběhy ostatních lidí a nahlížíme jim do soukromí s až zvířecí zvědavostí? Dalo by se říci, že ano. Zatím největší reality show u nás VyVolení 1 sledovaly denně téměř dva miliony lidí a VyVolené 2 si každý večer zapnul v průměru milion z nás. Kdo vlastně jsou ti, kteří tuto reality show sledovali? Jak jsou staří? Kde žijí? S kým a kam chodí nakupovat? Tato práce bude identifikovat cílové skupiny, které sledovaly reality show VyVolení 1 a VyVolení 2. Zaměří se na sledovanost, charakteristiku reality show a také na marketingové komunikace obou projektů. cs
dc.format 57 s. , 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 704107 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
dc.subject Reality show cs
dc.subject VyVolení 1 cs
dc.subject VyVolení 2 cs
dc.subject sledovanost cs
dc.subject identifikace cílových skupin cs
dc.subject Reality show en
dc.subject VyVolení 1 en
dc.subject VyVolení 2 en
dc.subject rating en
dc.subject target audiences identification en
dc.title Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2 cs
dc.title.alternative Target group identification and their influence on viewership of TV Prima reality show VyVolení 1 and VyVolení 2. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated Are we a nation of voyeurs? Do we like to watch other people's stories and we like to fol-low their privacy? Probably yes. After all the most viewed reality show VV1 was watched by over two million people daily and VV2 one million a day. Who era they who watched the reality show? How old are they? Where do they live? With who and where do they go shopping? This work will identify target audiences of VV1 and VV2. The focus will be on rating, characteristics of reality show and also marketing communication of both projects. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4847
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
biedermannová_2007_bp.pdfBlocked 687.6Kb PDF View/Open
biedermannová_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
biedermannová_2007_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account