Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Identifikace cílových skupin a jejich vliv na sledovanost reality show Prima TV VyVolení 1 a VyVolení 2
Autor: Biedermannová, Zlata
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Jsme národ voyeurů? Sledujeme rádi příběhy ostatních lidí a nahlížíme jim do soukromí s až zvířecí zvědavostí? Dalo by se říci, že ano. Zatím největší reality show u nás VyVolení 1 sledovaly denně téměř dva miliony lidí a VyVolené 2 si každý večer zapnul v průměru milion z nás. Kdo vlastně jsou ti, kteří tuto reality show sledovali? Jak jsou staří? Kde žijí? S kým a kam chodí nakupovat? Tato práce bude identifikovat cílové skupiny, které sledovaly reality show VyVolení 1 a VyVolení 2. Zaměří se na sledovanost, charakteristiku reality show a také na marketingové komunikace obou projektů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3287
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4847


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
biedermannová_2007_bp.pdfZablokované 687.6Kb PDF
biedermannová_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
biedermannová_2007_op.doc 71.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet