Role vrstevnických skupin v životě žáků druhého stupně základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role vrstevnických skupin v životě žáků druhého stupně základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Němcová, Gabriela
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:03Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:03Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33075
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá rolí vrstevnických skupin v životě žáků druhého stupně zá-kladní školy. Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretic-ká část popisuje nejprve sociální skupiny, jejich vznik, vývoj a dělení, poté se zaměřuje konkrétně na vrstevnické skupiny a vztahy uvnitř těchto skupin. Závěr teoretické části se zaměřuje na rizikové chování žáků ve skupině a problematiku s tím spojenou. V praktické části se vyhodnocují informace, získané za pomocí dotazníků od respondentů, jimiž jsou žáci druhého stupně základní školy.
dc.format 56
dc.format.extent 1025152
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vrstevnické skupiny cs
dc.subject role cs
dc.subject sociální skupiny cs
dc.subject skupinová koherence cs
dc.subject peer groups en
dc.subject roles en
dc.subject social groups en
dc.subject group coherence en
dc.title Role vrstevnických skupin v životě žáků druhého stupně základní školy
dc.title.alternative The Role of Peer Groups in the Life of Upper Primary School Pupils
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ondrejkovič, Peter
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the role of peer groups in the life of pupils of secondary school. This thesis is divided into theoretil and practical part. The theoretical part describes the first social group, their origin, evolution and division, then focuses specifically on peer group and relationships within these groups. The conclusion of theoretical part focuses on the risk behaivior of students in the group and the issues. In the practical part will evaluate the in-formation collected using questionnaires from respondents, who are pupils of the primary school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38589
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-04-30


Files in this item

Files Size Format View
němcová_2015_dp.pdf 1001.Kb PDF View/Open
němcová_2015_vp.docx 20.33Kb Microsoft Word 2007 View/Open
němcová_2015_op.doc 97.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account