Kyberšikana z pohledu učitelů základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kyberšikana z pohledu učitelů základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Přikrylová, Lucie
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:44:05Z
dc.date.available 2015-07-24T12:44:05Z
dc.date.issued 2015-01-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33089
dc.description.abstract Bakalářská práce je zpracována na téma Kyberšikana z pohledu učitelů základních škol. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola charakterizuje kyberšikanu a její historický vývoj, popisuje rozdíly mezi klasickou šikanou a kyberšikanou a vysvětluje typy a prostředky kyberšikany. Druhá kapitola se zabývá účastníky kyberšikany, vymezuje typy kyberagresorů, oběť přihlížející a rodiče. Poslední kapitola se věnuje prevenci kyberšikany a ukazuje jak řešit kyberšikanu ve škole. Na závěr se zaměřuje na preventivní programy pro učitele základních škol. Praktická část seznamuje s výsledky výzkumu, který byl prováděn kvantitativně, pomocí dotazníkového šetření.
dc.format 71
dc.format.extent 2319993
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject šikana cs
dc.subject základní škola cs
dc.subject učitel základní školy cs
dc.subject prevence cs
dc.subject preventivní programy cs
dc.subject agresor cs
dc.subject oběť cs
dc.subject cyber bullying en
dc.subject bullying en
dc.subject primary school en
dc.subject primary school teacher en
dc.subject prevention en
dc.subject preventive programs en
dc.subject aggressor en
dc.subject victim en
dc.title Kyberšikana z pohledu učitelů základních škol
dc.title.alternative Cyberbullying from the Perspective of Primary School Teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polepilová, Renata
dc.date.accepted 2015-06-03
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is on the topic of cyber bullying from the perspective of primary school teachers. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter describes cyber bullying and its historical development, describes the differences between bullying and cyber bullying, and explains the types and means of cyber bullying. The second chapter is about the participants of cyber bullying. There is the definition of the types of cyber aggressors, victim and parents. The last chapter is about prevention of cyber bullying and shows how to deal with cyber bullying at school. Finally it focuses on prevention programs for primary school teachers. The practical part presents the results of the research, which was carried out quantitatively, using a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 38621
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-29
local.subject základní školy cs
local.subject oběti šikany cs
local.subject kyberšikana cs
local.subject elementary schools en
local.subject victims of bullying en
local.subject cyberbullying en


Files in this item

Files Size Format View
přikrylová_2015_dp.pdf 2.212Mb PDF View/Open
přikrylová_2015_vp.docx 17.11Kb Microsoft Word 2007 View/Open
přikrylová_2015_op.docx 19.13Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account