Význam filozofie výchovy pro teorii a praxi sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam filozofie výchovy pro teorii a praxi sociální pedagogiky

Show full item record

No preview available
Title: Význam filozofie výchovy pro teorii a praxi sociální pedagogiky
Author: Hanáčková, Silvie
Advisor: Balvín, Jaroslav
Abstract: Autorka se zabývá životním příběhem teprve osmnáctiletého chlapce, který nepoznal výchovu v rodinném prostředí. Okolnosti, do kterých přišel na tento svět, jej uvrhly do ústavní péče a podivná shoda náhod jej v ní "uvěznila" až doposud. Autorka se pokouší o empatický vhled do jeho mladé duše. Optikou osmnáctiletého mladíka se, spolu s lidmi, kteří určitý časový úsek vstoupili do jeho života, snaží zachytit esence toho nejdůležitějšího, co se mu dosud v životě přihodilo a očekávaný vliv těchto událostí pro život budoucí. Jednou z prioritních ambic této práce je autorčin záměr nabourat zažité stereotypy o ústavní výchově a glorifikaci rodiny i za cenu, že rodinné prostředí není funkční a nedokáže naplnit potřeby dítěte.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33241
Date: 2015-01-23
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: E 38863


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hanáčková_2015_dp.pdf 1.755Mb PDF View/Open
hanáčková_2015_vp.docx 17.20Kb Microsoft Word 2007 View/Open
hanáčková_2015_op.docx 22.89Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account