Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu

Show full item record

No preview available
Title: Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu
Author: Juríček, Igor
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Díky poznatkům, metodám a interdisciplinárnímu přístupu moderní kognitivní vědy můžeme zkoumat a identifikovat mechanismy, kterými si zákazníci zapamatovávají ceny zboží při běžných nákupech, rozsah toho, na kolik si jsou schopni si je zapamatovat, než opustí prodejnu, jak si tyto vzpomínky vyvolávají, do jaké míry se jimi řídí a s jakou znalostí cen prodejnu opouštějí. Tento projekt zkoumá kombinuje několik teorií kognitivní vědy týkajících se krátkodobé paměti a zpracovávání a interpretace číselných informací v mysli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3327
Date: 2007-08-13
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
juríček_2007_dp.pdfBlocked 625.1Kb PDF
juríček_2007_vp.doc 77Kb Microsoft Word View/Open
juríček_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account