Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Juríček, Igor
dc.date.accessioned 2010-07-15T01:38:14Z
dc.date.available 2010-07-15T01:38:14Z
dc.date.issued 2007-08-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3327
dc.description.abstract Díky poznatkům, metodám a interdisciplinárnímu přístupu moderní kognitivní vědy můžeme zkoumat a identifikovat mechanismy, kterými si zákazníci zapamatovávají ceny zboží při běžných nákupech, rozsah toho, na kolik si jsou schopni si je zapamatovat, než opustí prodejnu, jak si tyto vzpomínky vyvolávají, do jaké míry se jimi řídí a s jakou znalostí cen prodejnu opouštějí. Tento projekt zkoumá kombinuje několik teorií kognitivní vědy týkajících se krátkodobé paměti a zpracovávání a interpretace číselných informací v mysli. cs
dc.format 75 cs
dc.format.extent 640112 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject paměť cs
dc.subject cenová paměť cs
dc.subject krátkodobá paměť cs
dc.subject dlouhodobá paměť cs
dc.subject hypermarket cs
dc.subject cena cs
dc.subject memory en
dc.subject price knowledge en
dc.subject price en
dc.subject long-term memory en
dc.subject short-term memory en
dc.subject hypermarket en
dc.subject price en
dc.title Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu cs
dc.title.alternative Price Knowledge in the Czech Republic - Price Strategy in the Hypermarket Aisles en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2007-08-27
dc.description.abstract-translated Leveraging the findings and methods of the modern cognitive science, we can research and identify the mechanics used by customers to store information about prices when doing grocery shopping, the extent of how they recall such information and the extent of what importance is such recalled information to the customers, plus, what is the price knowledge of the customers at the moment they leave the shop. This project combines several theories of the cognitive science on the short-term memory and the perception, processing and interpretation of numerical information in the human brain. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2715
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
juríček_2007_dp.pdfBlocked 625.1Kb PDF View/Open
juríček_2007_vp.doc 77Kb Microsoft Word View/Open
juríček_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account