Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Cenová paměť v České republice - cenová strategie v uličkách hypermarketu
Autor: Juríček, Igor
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Díky poznatkům, metodám a interdisciplinárnímu přístupu moderní kognitivní vědy můžeme zkoumat a identifikovat mechanismy, kterými si zákazníci zapamatovávají ceny zboží při běžných nákupech, rozsah toho, na kolik si jsou schopni si je zapamatovat, než opustí prodejnu, jak si tyto vzpomínky vyvolávají, do jaké míry se jimi řídí a s jakou znalostí cen prodejnu opouštějí. Tento projekt zkoumá kombinuje několik teorií kognitivní vědy týkajících se krátkodobé paměti a zpracovávání a interpretace číselných informací v mysli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3327
Datum: 2007-08-13
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2715


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
juríček_2007_dp.pdfZablokované 625.1Kb PDF
juríček_2007_vp.doc 77Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
juríček_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet