Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015
Author: Kunc, Dalibor
Advisor: Tučková, Zuzana
Abstract: Tato diplomová práce s názvem Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015 se zabývá analýzou a zhodnocením jejího současného stavu v dané oblasti. Cílem projektu je pak na základě provedených analýz navrhnout vhodný marketingový plán pro příslušné období. Teoretická část práce obsahuje rozbor dostupných literárních pramenů dané tématiky zaměřený na marketingový mix služeb a marketingové plánování. Praktická část se po představení společnosti zabývá její situační analýzou, následně analýzou využívání nástrojů marketingové komunikace a rovněž segmentace zákazníků. Zbylá pasáž praktické části je věnována projektu, jenž je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/33305
Date: 2015-02-16
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Grade for thesis and defense: C 38954


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kunc_2015_dp.pdf 2.825Mb PDF View/Open
kunc_2015_vp.docx 26.14Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kunc_2015_op.docx 29.78Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account