Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Kunc, Dalibor
dc.date.accessioned 2015-07-24T12:45:11Z
dc.date.available 2015-07-24T12:45:11Z
dc.date.issued 2015-02-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/33305
dc.description.abstract Tato diplomová práce s názvem Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015 se zabývá analýzou a zhodnocením jejího současného stavu v dané oblasti. Cílem projektu je pak na základě provedených analýz navrhnout vhodný marketingový plán pro příslušné období. Teoretická část práce obsahuje rozbor dostupných literárních pramenů dané tématiky zaměřený na marketingový mix služeb a marketingové plánování. Praktická část se po představení společnosti zabývá její situační analýzou, následně analýzou využívání nástrojů marketingové komunikace a rovněž segmentace zákazníků. Zbylá pasáž praktické části je věnována projektu, jenž je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 85 s.
dc.format.extent 2963143
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject Marketing Plan en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Promitional Mix en
dc.subject Customer Segmentation en
dc.title Projekt marketingového plánu společnosti BV Auto Zlín s.r.o. pro rok 2015
dc.title.alternative Marketing Plan Project of Company BV Auto Zlín s.r.o. for Year 2015
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Papadaki, Šárka
dc.date.accepted 2015-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis titled Marketing Plan Project of Company BV Auto Zlín s.r.o. for Year 2015 deals with analysis and evaluation of the present situation of the company in that point. The project goal is to suggest appropriate marketing plan for the relevant period, based on the previous analysis. The theoretical part consists of analysis of available literature sources of the topic with main aim to service marketing mix and marketing planning. After an opening introduction of the company, the practical part is focused on situational analysis, followed by analysis of the use of marketing communication tools and also customer segmentation. The rest of the practical part contains the project including cost, time and risk analysis at the end.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Enterprise Economics - Tourism Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 38954
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2015-04-27


Files in this item

Files Size Format View
kunc_2015_dp.pdf 2.825Mb PDF View/Open
kunc_2015_vp.docx 26.14Kb Microsoft Word 2007 View/Open
kunc_2015_op.docx 29.78Kb Microsoft Word 2007 View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account